Tuesday 11 July 2017

Cara Cara Pelaburan Forex


Salam, selamat datang ke blog teknik Forex Etoro. Dalam blog ni, saya akan kongsikan serba sedikit tutorial dan dicas untuk melabur duit lebihan gaji anda dengan selamat dan mendapat pulangan keuntungan yang banyak dalam masa yang singkat. Saya pasti, masih ramai yang belum tahu caranya. Persoalan yang harus anda tanya adalah, bagaimana orang-orang kaya seperti Warren Buffett boleh menjadi kaya Apa rahsia kekayaan mereka Jawapannya, mereka melabur wang mereka untuk menjana keuntungan yang berlipat kali ganda. Itu lah konsep yang dimaksudkan dengan yang kaya bertambah-tambah kaya. Kerana manusia kebiasaan yang berpendapatan sederhana seperti kita semua, seringkali menolak pilihan untuk menyimpan dan melabur. Saya memang minat dalam bab pelaburan ni, sebab biasanya saya memang susah nak menyimpan. Duit lebihan gaji saya habis saya buat beli makanan, gadget, dan sebagainya. Jadi, ada baiknya saya simpan dan melabur untuk masa depan saya. Saya ada juga cuba menyimpan dalam ASB, tapi pulangannya rendah sangat. Kalau nak gandakan duit permulaan tu, makan masa berpuluh tahun. Saya tak kata ASB tak bagus, cuma lambat nampak hasilnya. Saya pun mula mencari info, dan cara-cara untuk saya laburkan duit lebihan pendapatan saya ni. Saya belajar serba sedikit tentang pasaran saham (mercado de ações) dan tukaran matawang (Forex). Tapi selepas beberapa bulan saya mencuba, saya rasa cara pelaburan macam ni tak sesuai untuk saya. Ini sebabnya: Bosan. Fasa awal untuk mempelajari selok belok pelaburan saham dan matawang (forex) ni memerlukan komitmen dan daya fokus yang tinggi. Dan, memandangkan dados-dados de graf semuanya dalam komputer, saya terpaksa menghadap komputer seharian. Estresse. Ya, pelaburan saham dan matawang boleh mendatangkan stress jika tak kena gayanya. Lebih-lebih lagi dalam bab pengurusan risiko dan kewangan (Money amp Risk Management). Bukan boleh principal hentam saja, setiap langkah dan keputusan yang kita kena ambil, perlu disertakan dengan kira-kira dan analisis bagi mengelakkan kerugian. Tak lama selepas saya belajar tu, saya terjumpa satu peluang pelaburan yang sangat unik. Saya belum pernah dengar lagi konsep yang sama sebelum ni. EToro namanya. EToro merupakan sebuah laman sosial yang mengumpulkan ribuan pelabur dan pro-trader di bawah satu platform. Apa yang menarik dengan eToro, e um mampu menjana keuntungan tanpa perlu bersusah payah trade sendiri. Ya, saya tak tipu. Anda boleh daftar percuma dan tengok sendiri di sini. Anda juga boleh baca artikel yang saya tulis dalam blog ni, untuk pelajari asas dan tahu lebih lanjut mengenai etoro sebelum mula melabur. Selamat membaca, dan semoga berjayaSaya baru diperkenalkan dengan satu lagi programa yang kawan saya kata bagus kalu nak untung banyak dan senang buat duit iait aplikasi duit. Adakah aplikasi buat duit ni tipuskimpenipuskim cepat kaya yang pasti ni bukan bentuk pelaburan cepat kaya. Betul ke tidak aplikasi duit ni boleh buat duit dengan cara mudah itu saya tak dapat nak jawab. Tapi mengikut ahli yang dah juntar-se a um amigo doit ni kata diorang memang dapat duit. Então kalau u alls nak tahu lebih lanjut peluang buat duit ni sila pegi ke laman web resmi aplikasiduit Link Website Lain Feedjit Flag Counter Total Visualizações de Página Seu Endereço IP Pesquisar este Blog Lister Lee Google Seguidores Posts Populares Salam semua. Saya nak compartilha satu lagi peluang buat duit yang amat mudah. Iaitu dari kongsimakan. Betul ke program ni menjalankan real b. Salam semua. Saya nak ulas sikit berkenaan dengan satu lagi pelaburan yang scam atau pun skim cepat kaya. Dengan nama lain nya skim peni. Salam salamêhtera. Buat duit tanpa menaja melalui komuniti ikhlas komunitikhlas 1. Ada terjumpa iklan Buat duit tanpa menaja m. Berikut adalah senarai penipuscammer online online Malásia. Kebiasaan mereka ni beroperasi melalui Facebook. Diharap dalam entri ni para pengg. Adakah pelaburan highwaygroup2u penipu Betul ke programa macam ni bukan programa penipu Buat duit mudah dari Pelaburan160Highwa. Kami adalah agente perkhidmatan banco de pinjaman dan koperasi.160 Kepada sesiapa yang ingin membuat banco de pinjaman atau koperasi sila hubungi. Baiduri4u Ada la seorang sahabat tu memperkenalkan programa baiduri4u ini.160 Nampak menarik juga plano bisnes diorang ni.160 Keunt. Berikut adalah rahsiacara menggandakan wang menggunakan kaedah Intermediário Composto Kita sering kali didedahkan dengan pelbagai kisah. Programa Memang ni scam. Tolong jgn junte-se ao programa macam ni ya. PROGRAMA SCAMPENIPU DI MALAYSIA. PROGRAMA JANGAN SERTAI MACAM NI. Sa. Salam semua. 1. Nak ulas sikit pasal buat duit dari syarikat Classic Worldwide Corporation (CWC) ARBA. Syarikat ni terletak di Sg Petan.

No comments:

Post a Comment